Regulamin zakupów działu Obudowy i Złącza

Przed dokonaniem zakupów w firmie APAR należy zapoznać się z poniższym regulaminem. Złożenie zamówienia oznacza akceptacje warunków zawartych w regulaminie.

  1. Zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie w formie pisemnej: listownie, faksem lub poprzez e-mail na adres działu handlowego Obudów i Złacz:
      • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • faks: +48 22 101-27-32
  2. Ceny w cenniku lub w ofertach przekazywanych bezpośrednio przez Dział Handlowy firmy są cenami netto i nie uwzględniają kosztów wysyłki.
  3. Ceny podano w EUR, USD zaś zapłatę przyjmujemy w PLN wg aktualnego w dniu wystawienia faktury kursu sprzedaży EUR, USD w Banku PeKaO S.A..
  4. Przy pierwszym kontakcie handlowym obowiązuje płatność gotówką lub przedpłata 100% wartości zamówienia.
  5. Zamówienia do 500 PLN netto realizowane są wyłącznie za gotówkę lub po dokonaniu przedpłaty. W przypadku zamówień na wyższą kwotę w uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo pobrania zaliczki
  6. Wysyłka towaru realizowana jest wskazanym przez Zamawiającego spedytorem. Jeśli brak jest wskazanego spedytora firma APAR wyśle towar firmą DHL.
  7. Wysyłka towaru odbywa się na koszt zamawiającego.
  8. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania wysyłki zamówionych towarów w razie istnienia nieuregulowanych zobowiązań finansowych wobec firmy APAR
  9. Zgodnie z Ustawą, z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy zwrócić wraz z dokumentami zakupu wraz z gwarancją. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  10. Dokonując zamówienia Zamawiający zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą, w zakresie niezbędnym do realizacji danego zamówienia oraz do celów marketingowych firmy APAR.aktów handlowych preferowany sposób zapłaty to faktura pro-forma lub gotówka przy odbiorze towaru.